7.8.2012

from the youth department


Siinä, että teen vaatehankintoja nuortenosastolta (kuten kuvan toppi), ei ole mitään uutta, mutta se, että olen alkanut myös lukemaan nuortenkirjoja, on tämän kesän aikaansaannoksia. Käsiini sattui nimittäin Suzanne Collinsin kirjoittama Nälkäpeli, ja koukutuin niin, että nyt on menossa tästä trilogiasta toinen osa.

Sain jotenkin iso-Ankin kiinnostumaan kyseisistä kirjoista, ja tarkoituksena oli tuoda tuo ensimmäinen osa nyt Helsingistä Lontooseen hänelle luettavaksi. No, kyläilemässä ollut pikkusiskoistani pienin innostui kanssa Nälkäpelistä niin, että se lähtikin ensin hänelle lainaan. Suosittelen todellakin - siis sekä shoppailua nuortenosastoilla että Nälkäpeliä.

It is no news that I shop clothes from the youth department (like the top in the picture), but the fact that I have started to read youth novels is something more unusual. Somehow I came across with The Hunger Games by Suzanne Collins, and got hooked so that I'm now reading the second part of the trilogy.

I got also Mr A excited about these novels and was supposed to bring the first one to London from Helsinki with me. Well, the smallest of my little sisters was visiting me, and she liked the novel so much that she is now lending it. I can strongly recommend - both shopping at the youth departments and The Hunger Games.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti